Rehabilitacja w ambulatorium

Rehabilitacja w

Bóle barku

Zespół bolesnego barku, urazowe uszkodzenia barku

Pacjenci neurologiczni

Udary mózgu, urazy mózgowo-czaszkowe, SM, urazy rdzenia, choroba Parkinsona, dyskopatie

W przypadku chorób neurologicznych czy urazów z powikłaniami w obszarze układu nerwowego najważniejsze jest jak najszybsze rozpoczęcie rehabilitacji. W związku z czym najbardziej istotne jest pierwsze sześć miesięcy, w czasie których można osiągnąć znaczną poprawę utraconych funkcji, ale również nie należy zaniedbywać odzyskanych sprawności w kolejnych latach życia po incydencie neurologicznym.

Pacjenci ortopedyczni

Prowadzimy skuteczną rehabilitację pacjentów po urazach aparatu ruchu w obrębie kończyn, zarówno przed jak i pooperacyjną.

Uszkodzenia ręki i nadgarstka, , uszkodzenia , złamania w obrębie łokcia, uszkodzenia barku, uszkodzenia i złamania w obrębie kolana, uszkodzenia i złamania w obrębie stawu skokowego i stopy, uszkodzenia i złamania w okolicy stawu biodrowego, zmiany zapalne w stawach, bóle i uszkodzenia u sportowców, osteoporoza, uszkodzenia tkanek miękkich aparatu ruchu tj. mięśni, więzadeł i ścięgien

Leczenie bólu

Bóle stawów, bóle kręgosłupa, bóle głowy, bóle mięśniowe

Jednym z powodów dla których przychodzą do nas pacjenci jest ból. On determinuje ich funkcjonowanie ograniczając komfort życia. Dlatego stosujemy w terapii skuteczne metody pracy z pacjentem oparte na informacji zwrotnej dla niego gdzie jest przyczyna bólu. W związku z czym niezwykle istotna jest diagnostyka różnicowa skąd ten ból pochodzi. Na tej podstawie prowadzimy terapię oraz instruktaż dla chorego jak postępować w razie ewentualnych nawrotów bólu.

Pacjenci reumatologiczni

Masaż

Klasyczny, relaksacyjny, bańką chińską, segmentarny, sportowy, poprzeczny

Korekta wad postawy